Salakambri programm

Salakamber on Kultuurikeskuse põnev ruum, mis sel aastal annab ruumi paaridele, peredele, lastele, emadele, beebiootajatele ja mängule!

Võta kaasa oma matt, tekk ja veepudel, soovi korral kirjutusvahend ja märkmik. Töötubade eest palume kaasa võtta 3 eurot, kui sul on festivali päevapilet või kahe päeva pilet ning 15 eurot (pensionärid ja õpilased 10 eurot), kui sul ei ole festivali piletit. Pileteid saab ette osta alates 1. juunist Piletilevist või vabade kohtade olemasolul kohapeal.

————————–

LAUPÄEV, 22. juuli 2017

Kell 13:00-14:15 – Dhyana jooga ehk takistuste eemaldamise protsess – Mari Semakin (Ühtsuse Keskus)
“Dhyana” tähendab mõtlemist ning võib öelda, et Dhyana jooga on omamoodi mõtlemise treening, mis harjutab meele keskendumisvõimet. See protsess ei sisalda füüsilisi harjutusi, tegemist on vaatluse ja meditatsiooniga, mis aitab sul ennekõike fokusseerida meelt oma eesmärkide täitmisele. Ühtsuse Keskus õpetab, et eesmärkide omamine elus on iga inimese jaoks väga oluline. Vastasel juhul oled nagu leht jõevoolus, millel puudub kindel sihtkoht. Kui eesmärgid on selged ning oled võimeline nendele keskenduma, oled sa nagu nool, mis jõuab otse sihini.

Protsessi käigus keskendud sa ühele konkreetsele soovile või eesmärgile. Eriti soovitatav on läbida protsess enne uut ettevõtmist, et eemaldada kõik takistused, mis võiksid pidurdada sinu sihi saavutamist. Samuti kui näed, et sinu püstitatud eesmärkide saavutamine on jäänud venima või sind saadab milleski ebaedu.

Dhyana jooga käigus rahuneb meel ja puhastub alateadvus. Sinu side oma kõrgema minaga süveneb ning ärkab intellekt, mille tulemusena avanevad seni suletud võimalused ja soovitud eesmärkide saavutamisel saadab sind edu ja jõud.

www.onenessestonia.ee

————————–

Beebi ja emme jooga (45 min) Aale-Triinu Sonn

Peale imelist kogemust – sünnitust – võtab taastumine vahel vähem, vahel rohkem aega. Kindlasti saame siin ise ka kaasa aidata, jätmata kõrvale seejuures pisitibu! Vastupidi – ka koos temaga on tore enda heaks midagi teha. Sünnitusest taastumiseks ja imetamise ajaks aitavad hästi kaasa ka joogaharjutused, mis hoiavad ka meele rahuliku, tervise tugeva ja elujõu vabalt voolamas! Mitmete tunnis kasutatavate tehnikate taustaks on kriya hatha jooga, kuid samavõrd teeme ka erinevaid joogateraapilisi ja lihtsalt füsioteraapilisi harjutusi ning mängime lapsega.                      
                                              
Mida me ema & beebi jooga tunnis teeme?

EMMED teevad kasulikke jooga- ja hingamisharjutusi, põhifookusega sünnitusest taastumisel ja samas ka kergel üldtreeningul. Trenni võib ema tulla tegelikult ka üksi, ilma lapseta!
BEEBID ja MAIMIKUD (2-kuust kuni aastani) armastavad enamasti emme kehaga kontaktis olla ja üheskoos teha pehmelt kiikuvaid joogaharjutusi, väiksemad ka lihtsalt lesida ema kõrval, suuremad uudistada ringi ja mängida üksteise mänguasjadega. Vabalt võib selle tunni ajal ka titat imetada – on olemas isegi sobivaid harjutusi emale just selleks ajaks! 🙂

Kaasa võtta: Beebile rätik või tekike, paar mänguasja. Emale mugavad riided ja oma joogamatt.

—————————

Rasedate jooga (60 min) Aale-Triinu Sonn

Lapse ootamise kuud on elus väga eriline ja imeline aeg. Nagu iseenesest on tekkinud Sinu ellu ikka rohkem ja rohkem hetki, mil pilgu endasse heidad. On hea mõista lähemalt, mida su keha vajab, et olla terve ja mida vajab su hing, et olla õnnelik. Kõigiks kolmeks trimestriks annavad sulle häid teadmisi tasakaalukaks treeninguks ja meeldivaks lõõgastuseks lapseootel emadele mõeldud joogatehnikad. Treeningu käigus tekkinud sügavam kontakt oma kehaga on tegelikult ka täiesti asendamatuks ettevalmistuseks sünnitusele. Samuti on joogal varuks häid nippe sünnituse ajaks ning taastumiseks. Mitmete tunnis kasutatavate tehnikate taustaks on kriya hatha jooga, kuid samavõrd teeme ka erinevaid joogateraapilisi ja lihtsalt füsioteraapilisi harjutusi.

Milliseid harjutusi teeme lapseootel emade joogatunnis?

  • Lõõgastavad ja masseerivad harjutused, mis vabastavad pingeid selja ja ristluu piirkonnast.
  • Tähtsamaid liigeseid korrashoidvad ning verevarustust ja ainevahetust parandavad harjutused jalgadele ja kätele.
  • Teadlik tasakaalus hingamine ja ka oskus pingeid lihtsalt kehast „välja hingata“.
  • Harjutused, mis toetavad vaagnapiirkonna avardumisprotsessi.
  • Oskus teadlikult lõdvestada lihaseid, eriti vaagnapõhja lihaseid – võib väga kasulikuks osutuda kõigi kolme trimestri jooksul, eriti aga sünnitusel.

————————–

PÜHAPÄEV, 23. juuli 2017

Beebi ja emme jooga (45 min) Aale-Triinu Sonn

Peale imelist kogemust – sünnitust – võtab taastumine vahel vähem, vahel rohkem aega. Kindlasti saame siin ise ka kaasa aidata, jätmata kõrvale seejuures pisitibu! Vastupidi – ka koos temaga on tore enda heaks midagi teha. Sünnitusest taastumiseks ja imetamise ajaks aitavad hästi kaasa ka joogaharjutused, mis hoiavad ka meele rahuliku, tervise tugeva ja elujõu vabalt voolamas! Mitmete tunnis kasutatavate tehnikate taustaks on kriya hatha jooga, kuid samavõrd teeme ka erinevaid joogateraapilisi ja lihtsalt füsioteraapilisi harjutusi ning mängime lapsega.                      
                                              
Mida me ema&beebi jooga tunnis teeme?

EMMED teevad kasulikke jooga- ja hingamisharjutusi, põhifookusega sünnitusest taastumisel ja samas ka kergel üldtreeningul. Trenni võib ema tulla tegelikult ka üksi, ilma lapseta!
BEEBID ja MAIMIKUD (2-kuust kuni aastani) armastavad enamasti emme kehaga kontaktis olla ja üheskoos teha pehmelt kiikuvaid joogaharjutusi, väiksemad ka lihtsalt lesida ema kõrval, suuremad uudistada ringi ja mängida üksteise mänguasjadega. Vabalt võib selle tunni ajal ka titat imetada – on olemas isegi sobivaid harjutusi emale just selleks ajaks! 🙂

Kaasa võtta: Beebile rätik või tekike, paar mänguasja. Emale mugavad riided ja oma joogamatt.

————

Rasedate jooga (60 min) Aale-Triinu Sonn

Lapse ootamise kuud on elus väga eriline ja imeline aeg. Nagu iseenesest on tekkinud Sinu ellu ikka rohkem ja rohkem hetki, mil pilgu endasse heidad. On hea mõista lähemalt, mida su keha vajab, et olla terve ja mida vajab su hing, et olla õnnelik. Kõigiks kolmeks trimestriks annavad sulle häid teadmisi tasakaalukaks treeninguks ja meeldivaks lõõgastuseks lapseootel emadele mõeldud joogatehnikad. Treeningu käigus tekkinud sügavam kontakt oma kehaga on tegelikult ka täiesti asendamatuks ettevalmistuseks sünnitusele. Samuti on joogal varuks häid nippe sünnituse ajaks ning taastumiseks. Mitmete tunnis kasutatavate tehnikate taustaks on kriya hatha jooga, kuid samavõrd teeme ka erinevaid joogateraapilisi ja lihtsalt füsioteraapilisi harjutusi.

Milliseid harjutusi teeme lapseootel emade joogatunnis?

  • Lõõgastavad ja masseerivad harjutused, mis vabastavad pingeid selja ja ristluu piirkonnast.
  • Tähtsamaid liigeseid korrashoidvad ning verevarustust ja ainevahetust parandavad harjutused jalgadele ja kätele.
  • Teadlik tasakaalus hingamine ja ka oskus pingeid lihtsalt kehast „välja hingata“.
  • Harjutused, mis toetavad vaagnapiirkonna avardumisprotsessi.
  • Oskus teadlikult lõdvestada lihaseid, eriti vaagnapõhja lihaseid – võib väga kasulikuks osutuda kõigi kolme trimestri jooksul, eriti aga sünnitusel.